Międzynarodowe Targi Poznańskie przechodzą transformację wizerunkową - Marketing przy Kawie
Międzynarodowe Targi Poznańskie przechodzą transformację wizerunkową
  • 0
  • 4
17.05.2019

Międzynarodowe Targi Poznańskie przechodzą transformację wizerunkową

Międzynarodowe Targi Poznańskie przechodzą transformację wizerunkową. Wprowadzono nadrzędną markę korporacyjną Grupa MTP oraz zredefiniowano struktury portfela marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 maja 2019

16 maja 2019