Międzynarodowa kampania serwisu Renault
  • 5
  • 0
18.04.2019

Międzynarodowa kampania serwisu Renault

Marka Renault rozpoczęła kampanię reklamową swojego autoryzowanego serwisu. Jego zalety zachwala w internetowych spotach, które emitowane będą w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w krajach bałtyckich.

W ramach działań przygotowano serię krótkich historii z życia podróżnika. Wizyta w egzotycznej restauracji, muzeum, wypożyczalni sprzętu do surfowania czy u plemienia kanibali uświadamia bohaterowi, jak bardzo został wprowadzony w błąd. Takiego uczucia nie dozna klient autoryzowanego serwisu Renault – przekonuje producent samochodów.

Każdy z pięciu filmów zwraca uwagę na inny aspekt nieprzewidywalności zwykłych warsztatów samochodowych. Stworzone materiały wideo będą dostępne w kilku wariantach dopasowanych do warunków emisji w danym serwisie internetowym. Przygotowano też kreacje OOH oraz komunikację realizowaną w salonach marki. Działaniom towarzyszy hashtag #NowySerwisRenault.

Kampanię przygotowały agencje Publicis oraz Publicis DWL:

  • Joanna Jezierska, senior copywriter,
  • Damian Cendrowicz, senior art director,
  • Michał Wilkowski, copywriter,
  • Michał Filochowski, art director,
  • Daniel Jankowiak, senior animator 3D,
  • Magdalena Samek, account director,
  • Konrad Piasecki, senior strategic planner,
  • Cezary Szostek, produkcja.

Renault reprezentowali:

  • Thomas Audy (head of aftersales marketing),
  • Aleksandra Zielińska (marketing program manager B2C East),
  • Stefan Przeniosło (product manager – marketing communication East).

Reżyserię spotów powierzono Antoniemu Nykowskiemu. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Media zaplanował OMD.

18 kwietnia 2019

17 kwietnia 2019