Międzygalaktyczne uczucie w świątecznej reklamie marki John Lewis - Marketing przy Kawie
Międzygalaktyczne uczucie w świątecznej reklamie marki John Lewis
  • 1
  • 1
5.11.2021

Międzygalaktyczne uczucie w świątecznej reklamie marki John Lewis

Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis zaprezentowała tegoroczny spot świąteczny. Tym razem ukazuje w reklamie uczucie rodzące się między ziemskim chłopcem a nastoletnią kosmitką, która awaryjne ląduje na naszej planecie. Wszystko to w bożonarodzeniowej atmosferze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
5.11.2021

Szczęśliwa 7 – Gaming na Giełdzie VII już w połowie listopada

Przedstawiciele spółek gamingowych odpowiedzą na pytania o marketing: Jak reklamować gry? Jak wygląda współpraca z influencerami? Czy targi i wydarzenia stacjonarne przetrwały okres pandemii? Wśród gości nie zabraknie prezesów m.in. Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly. Transmisja na żywo będzie dostępna na stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronach współorganizatorów – StockWatch.pl, GPW i Polskigamedev.pl.

4 listopada 2021

  • 0
  • 4
  • 0
4.11.2021

Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Płacą szybkim przelewem

Po około 200 zł miesięcznie wydają podczas e-zakupów polscy konsumenci na obuwie (201 zł), odzież (199 zł) oraz artykuły spożywcze (188 zł). To wartości zbliżone do tych sprzed roku. Wówczas badani deklarowali wydatki na produkty z wymienionych kategorii odpowiednio w wysokości 228, 190 i 194 zł. W tym roku natomiast znacząco więcej wydają na sprzęt RTV/AGD: 1232 zł w skali sześciu miesięcy, w porównaniu do deklarowanych 915 zł w poprzedniej fali badania „E-commerce w Polsce” Gemiusa.