Microsoft ropoczyna kampanię wizerunkową - Marketing przy Kawie
Microsoft ropoczyna kampanię wizerunkową
  • 0
  • 1
6.10.2004

Microsoft ropoczyna kampanię wizerunkową

Rozpoczeła się kampania wizerunkowa „Twój Potencjał. Nasza Pasja” firmy Microsoft.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2004

Interaktywna rewolucja w edukacji

Pod egidą Ministra Edukacji Narodowej i Sportu rozpoczęła się prawdziwa interaktywna rewolucja w edukacji. Na listę środków dydaktycznych, zalecanych do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu po raz pierwszy wpisane zostały interaktywne systemy prezentacyjne InterWrite wraz z interaktywnym tabletem iPanel oraz komputerowa sieć edukacyjna VideoDidact. Wpisanie tych najnowocześniejszych urządzeń na listę MENiS to bardzo ważny krok w rozwoju polskiej edukacji, gdyż rekomendacja ta jest podstawowym warunkiem, aby zakup środków dydaktycznych finansowany był ze środków budżetu państwa. Wyłącznym dystrybutorem tabletu iPanel oraz systemów InterWrite i VideoDidact w Polsce jest firma Agraf.