0 1 6.10.2004Microsoft ropoczyna kampanię wizerunkowąkampanie reklamowe TweetRozpoczeła się kampania wizerunkowa „Twój Potencjał. Nasza Pasja” firmy Microsoft.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53947 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.10.2004Clear Channel Poland po raz drugi sponsoruje EFFIEClear Channel Poland po raz drugi sponsoruje konkurs EFFIE – najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy w Polsce i na świecie.
0 1 0 0 0 5.10.2004Monday manniak na płycie9 października w sklepach muzycznych w całej Polsce pojawi się płyta Monday Manniak. Znajdą się na niej piosenki tłumaczone przez Wojciecha Manna na łamach Dużego Formatu oraz książeczka z tekstami.
0 1 0 0 0 5.10.2004Interaktywna rewolucja w edukacjiPod egidą Ministra Edukacji Narodowej i Sportu rozpoczęła się prawdziwa interaktywna rewolucja w edukacji. Na listę środków dydaktycznych, zalecanych do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu po raz pierwszy wpisane zostały interaktywne systemy prezentacyjne InterWrite wraz z interaktywnym tabletem iPanel oraz komputerowa sieć edukacyjna VideoDidact. Wpisanie tych najnowocześniejszych urządzeń na listę MENiS to bardzo ważny krok w rozwoju polskiej edukacji, gdyż rekomendacja ta jest podstawowym warunkiem, aby zakup środków dydaktycznych finansowany był ze środków budżetu państwa. Wyłącznym dystrybutorem tabletu iPanel oraz systemów InterWrite i VideoDidact w Polsce jest firma Agraf.
0 1 0 0 0 5.10.2004Octavia zburzyła porządekTaka sytuacja w historii rankingów mojeauto.pl zdarzyła się po raz pierwszy. Dwie Octavie znalazły się w TOP TEN najpopularniejszych samochodów w Internecie! Skoda Octavia okazała się najchętniej oglądanym samochodem września, a jej następczyni – Nowa Skoda Octavia była dziewiąta.