Michał Wiśniewski promuje bezpieczeństwo i polską markę fotelików dla dzieci
  • 1
  • 2
18.12.2020

Michał Wiśniewski promuje bezpieczeństwo i polską markę fotelików dla dzieci

Akademia Bezpiecznej Podróży to kanał na YouTube, który promuje bezpieczne podróżowanie po polskich drogach. W świątecznym odcinku gościem akademii prowadzonej przez markę Avionaut jest Michał Wiśniewski, który wkrótce ponownie zostanie ojcem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2020

Celebryci w kampanii Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich pokazują wzruszające chwile z dziadkami

Znane osoby wzięły udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu Mali Bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj wigilię”. Jako jedna z pierwszych zaangażowała się Edyta Herbuś, pokazując zdjęcia i publikując stories ze swoimi dziadkami. Świąteczną kampanię wspierają także: Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk czy Rafał Brzozowski.

17 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 r.: Kościół katolicki w sferze publicznej, Wirtualna Polska – w biznesie

Największy kryzys wizerunkowy 2020 r. w Polsce to postawa hierarchów Kościoła katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu „Kryzysometr”, tworzonego przez specjalistów komunikacji. W osobnym rankingu kryzysów świata biznesu pierwsze miejsce zajęła Wirtualna Polska w związku ze sprawą tekstów fikcyjnych dziennikarzy i  niejasnych powiązań z Ministerstwem Sprawiedliwości.