Michał Sobiło uruchamia Icon Strategies
  • 0
  • 2
10.04.2019

Michał Sobiło uruchamia Icon Strategies

W Katowicach rozpoczęła działalność Icon Strategies. To firma doradcza w zakresie zarządzania reputacją. Jej założycielem jest Michał Sobiło, dotychczas doradca PR i członek rady nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Większa część działalności firmy będzie zogniskowana wokół usług budowania strategii public relations i doradztwa strategicznego w kluczowych obszarach public relations, w zakresie działań komunikacyjnych w Polsce oraz za granicą. W przypadku wybranych projektów zespół Icon Strategies będzie również odpowiedzialny za ich realizację.

Mamy nadzieję ściśle współpracować z członkami zarządów firm i szefami public relations, budując strategie PR, analizując dotychczasowe działania komunikacyjne zarządzanych przez te osoby organizacji, wspólnie je optymalizując i asystując wewnętrznym zespołom PR przy wprowadzaniu wypracowanych rekomendacji w życie. Prócz doradztwa w wybranych przypadkach będziemy również angażować się w realizację działań komunikacyjnych proponowanych w toku współpracy – mówi Michał Sobiło, założyciel i dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Oferta obejmuje zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikację korporacyjną i produktową, komunikację w Internecie oraz employer branding. Firma świadczy również usługi w zakresie kształtowania wizerunku menedżerów wyższego szczebla. W ramach usługi Akademia Ikon proponuje natomiast szkolenia m.in. z zakresu przygotowywania strategii public relations, zarządzania sytuacją kryzysową czy kształtowania wizerunku własnego.

Dotychczas Icon Strategies opracowała strategię komunikacji w Polsce i na świecie dla firmy ICB Pharma. Wprowadziła też na rynek platformę sprzedażową GustGust.com.

Do 2020 r. Icon Strategies będzie odpowiadać za realizację 3-letniego programu podnoszenia kompetencji komunikacyjno-analitycznych studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Michał Sobiło, założyciel Icon Strategies, przez ostatnie 2 lata był doradcą public relations. Wcześniej przez 15 lat związany był z agencją Imago Public Relations. Sprawował w niej m.in. funkcje account directora i dyrektora ds. rozwoju. Od 2002 r. jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W obecnej kadencji zasiada w radzie nadzorczej stowarzyszenia.

  • 2

Michał Sobiło

10 kwietnia 2019

9 kwietnia 2019