Michał Sikorski znów w kampanii X-komu - Marketing przy Kawie
Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego
  • 0
  • 3
19.08.2024

Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego

X-kom w nowej kampanii „Back To School Trudne” wykorzystuje motyw powrotów do szkoły po wakacjach. Twarzą kampanii został aktor Michał Sikorski – ojciec Jakub z serialu „1670”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56450 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
18.08.2024

Handel odczuwa mniejsze wydatki Polaków. Dwa razy więcej firm obawia się spadku sprzedaży niż jej wzrostu

Najnowszy Barometr EFL (Europejskiego Funduszu Leasingowego, należącego do Grupy Crédit Agricole) wskazuje na kontynuację pesymistycznych nastrojów w handlu. Subindeks dla tego sektora na III kwartał 2024 r. wyniósł 47,7 pkt., o 0,4 pkt. mniej kw./kw. Jest to trzeci spadek wartości wskaźnika z rzędu. Zdecydowanie więcej firm prognozuje spadek sprzedaży niż jej wzrost (20% vs. 8%). Podobne opinie dotyczą płynności finansowej. Ostatni raz sektor handlowy przekroczył próg 50 pkt. w ostatnim kwartale 2021 r. i w opinii ekspertów EFL nic nie zapowiada, aby miało się to zmienić w tym roku.