Michał Sikorski znów w kampanii X-komu - Marketing przy Kawie
Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego
  • 0
  • 3
19.08.2024

Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego

X-kom w nowej kampanii „Back To School Trudne” wykorzystuje motyw powrotów do szkoły po wakacjach. Twarzą kampanii został aktor Michał Sikorski – ojciec Jakub z serialu „1670”.

Poprzednim razem aktor pojawił się w filmie promującym ofertę sklepu na sezon komunijny. Tym razem wciela się on w postać praktykanta z Targówka, który po kryjomu – w szkolnej toalecie – sprzedaje uczniom sprzęt elektroniczny.

Oferta promocyjna ruszyła 19 sierpnia, skierowana jest do uczniów i studentów. Potrwa cztery tygodnie – do 15 września. Pozwala co tydzień zdobyć zniżkę na sprzęt z innej kategorii. Nowe promocje ogłaszane będą w poniedziałki.

  • 3
Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego

Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego

Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego
Michał Sikorski w kampanii X-komu na rozpoczęcie roku szkolnego

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.08.2024

Handel odczuwa mniejsze wydatki Polaków. Dwa razy więcej firm obawia się spadku sprzedaży niż jej wzrostu

Najnowszy Barometr EFL (Europejskiego Funduszu Leasingowego, należącego do Grupy Crédit Agricole) wskazuje na kontynuację pesymistycznych nastrojów w handlu. Subindeks dla tego sektora na III kwartał 2024 r. wyniósł 47,7 pkt., o 0,4 pkt. mniej kw./kw. Jest to trzeci spadek wartości wskaźnika z rzędu. Zdecydowanie więcej firm prognozuje spadek sprzedaży niż jej wzrost (20% vs. 8%). Podobne opinie dotyczą płynności finansowej. Ostatni raz sektor handlowy przekroczył próg 50 pkt. w ostatnim kwartale 2021 r. i w opinii ekspertów EFL nic nie zapowiada, aby miało się to zmienić w tym roku.