- 0
- 1
Michał Sikorski w kampanii X-komu na Black Weeks
X-kom startuje z kampanią Black Weeks, osadzoną w platformie kreatywnej „Technologia po prostu”. Jej twarzą ponownie został Michał Sikorski, aktor znany m.in. z serialu „1670”.
Po raz kolejny twarzą kampanii został aktor Michał Sikorski w roli geeka, który pomaga odnaleźć się w świecie technologii. Z pasją dzieli się swoją wiedzą, ale czasem bywa tak zaangażowany, że nie wszyscy nadążają za jego technicznym żargonem. Wtedy do gry wkracza doradca z X-komu i przekłada wyjaśnienia na ludzki język.
Wyświetl ten post na Instagramie
– W tegorocznych spotach podpowiadamy konsumentom, że w Black Weeks warto kupić świąteczne prezenty w niższych cenach. Połączenie dwóch okazji zakupowych w jednej kampanii było wyzwaniem. Jednak lubimy, gdy poprzeczka jest wysoko, bo tylko wtedy efekty mogą zachwycać – mówi Gracjana Bałos, senior marketing campaign manager w X-komie.
Akcja Black Weeks potrwa miesiąc – od 27 października do 27 listopada 2025 do godziny 22:00
W tym czasie klienci mogą kupić wybrane produkty z oferty X-komu w rabatach sięgających nawet 70%. Podobnie jak rok temu, w tegorocznej edycji Black Weeks sklep rezygnuje z kodów rabatowych. Każdy produkt w promocyjnej cenie można kupić bez dodatkowych warunków.
Również w tym roku sklep przygotował grę dla najbardziej spostrzegawczych klientów. Codziennie w social mediach ukrywane będą kody promocyjne, które pozwolą kupić wybrane produkty za symboliczną złotówkę. Każdego dnia pojawią się dwa takie produkty. Wartość wszystkich nagród to ponad 70 tys. zł. Zwieńczeniem kampanii będzie Black Friday – X-kom wystartuje z nim już w czwartek 28 listopada o godzinie 22:30. Na ten dzień przygotowuje osobną ofertę specjalną.
Za koncepcję kreatywną i nadzór strategiczny po stronie agencji odpowiada Punchline Agency. Zespół projektowy po stronie klienta: Gracjana Bałos, Katarzyna Bermes, Michał Kołodziej, Kacper Kapsa. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Ilmatic. Reżyserem spotów jest Franciszek Horubała. Plan mediowy przygotowała Agencja FormUp.

