Michał Milowicz śpiewa w reklamie Totalizatora Sportowego i promuje grę „Szybkie 600”
  • 1
  • 2
7.02.2020

Michał Milowicz śpiewa w reklamie Totalizatora Sportowego i promuje grę „Szybkie 600”

Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię, która wprowadza na rynek grę „Szybkie 600”. W reklamie wystąpił Michał Milowicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Branża pozaspożywczego handlu detalicznego po raz trzeci liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce. Raport KPMG

Firmy w Polsce coraz skuteczniej budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok ankietowani konsumenci ocenili wyżej doświadczenia oferowane przez marki – wskaźnik customer experience excellence wzrósł o 3,5 proc. r/r. Najwyżej oceniono firmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego, gastronomii i turystyki. Największy wzrost odnotowała branża bankowa, a spadek – branża telekomunikacyjna. Takie wyniki przyniosła trzecia edycja badania KPMG.