Michał Milowicz śpiewa w reklamie Totalizatora Sportowego i promuje grę „Szybkie 600”
  • 1
  • 2
7.02.2020

Michał Milowicz śpiewa w reklamie Totalizatora Sportowego i promuje grę „Szybkie 600”

Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię, która wprowadza na rynek grę „Szybkie 600”. W reklamie wystąpił Michał Milowicz.

Spoty, w których Michał Milowicz przekonuje, że „się gra, się ma”, emitowane będą w telewizji (TVP, Polsat) oraz radiu (m.in. Radio Zet Premium, RMF FM, Polskie Radio).

Ponadto przygotowano reklamy OOH (m.in. Clear Channel, Ströer Media, JetLine) oraz internetowe, a także materiały do kolektur.

  • Kreację przygotowała agencja OS3 (Łukasz Witkiewicz, Leszek Ziniewicz, Magdalena Braniewska, Michał Kobierzewski, Agnieszka Fatek, Dominika Majcher, Marta Dajcz, Marta Bresińska)
  • Produkcja: Graffiti Films
  • Postprodukcja: Televisor
  • Udźwiękowienie: Głośno
  • Planowanie i zakup mediów: Starcom Polska
  • Piosenka „Się gra, się ma” powstała na potrzeby kampanii
  • 2
„Się gra, się ma” – śpiewa Michał Milowicz

„Się gra, się ma” – śpiewa Michał Milowicz

„Się gra, się ma” – śpiewa Michał Milowicz

7 lutego 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Branża pozaspożywczego handlu detalicznego po raz trzeci liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce. Raport KPMG

Firmy w Polsce coraz skuteczniej budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok ankietowani konsumenci ocenili wyżej doświadczenia oferowane przez marki – wskaźnik customer experience excellence wzrósł o 3,5 proc. r/r. Najwyżej oceniono firmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego, gastronomii i turystyki. Największy wzrost odnotowała branża bankowa, a spadek – branża telekomunikacyjna. Takie wyniki przyniosła trzecia edycja badania KPMG.