- 2
- 1
„Miałam ci ja pieczeń” – wystartowała sentymentalna kampania oleju Kujawskiego
6 października wystartowała nowa reklama Kujawskiego. Nawiązuje do pamiętanej przez konsumentów reklamy sprzed lat. Celem kampanii jest dalsze umacnianie wizerunku marki oleju, a także przypomnienie kluczowej zalety produktu – pierwszego tłoczenia.
Reklama jest swego rodzaju powrotem do przeszłości. Pierwszy spot Kujawskiego rozpoczynał się od kultowych już słów wyśpiewywanych przez Kujawiankę: „Miałam ci ja pieczeń”.
Choć minęło 20 lat, odbiorcy nie zapomnieli tych słów. Wielu wspominało i do dziś wspomina ten spot z dużym sentymentem. Stąd właśnie pomysł na najnowszy film, który także zaczyna się od słów „Miałam ci ja…”, a w warstwie wizualnej przypomina reklamę sprzed lat.
Koncepcję kreatywną osadzono w dotychczasowej platformie komunikacyjnej marki, z wykorzystaniem jej głównych zasobów, czyli:
- muzyki bazującej na melodii ludowej, w nowej aranżacji kompozytora Tomasza Gąssowskiego, z tekstem Sławomira Szczęśniaka i Tomasza Skorupy;
- brand heroes – Kujawianek.
Spoty wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się Moon Films, postprodukcją Lunapark a udźwiękowieniem studio Juice.
Działania obejmują telewizję w ramach spotu 15” oraz działania VOD. Za kreację odpowiada agencja PZL.

