„Miałam ci ja pieczeń” – kampania oleju Kujawskiego - Marketing przy Kawie
„Miałam ci ja pieczeń” – wystartowała sentymentalna kampania oleju Kujawskiego
  • 2
  • 1
14.10.2025

„Miałam ci ja pieczeń” – wystartowała sentymentalna kampania oleju Kujawskiego

6 października wystartowała nowa reklama Kujawskiego. Nawiązuje do pamiętanej przez konsumentów reklamy sprzed lat. Celem kampanii jest dalsze umacnianie wizerunku marki oleju, a także przypomnienie kluczowej zalety produktu – pierwszego tłoczenia.

Reklama jest swego rodzaju powrotem do przeszłości. Pierwszy spot Kujawskiego rozpoczynał się od kultowych już słów wyśpiewywanych przez Kujawiankę: „Miałam ci ja pieczeń”.

Choć minęło 20 lat, odbiorcy nie zapomnieli tych słów. Wielu wspominało i do dziś wspomina ten spot z dużym sentymentem. Stąd właśnie pomysł na najnowszy film, który także zaczyna się od słów „Miałam ci ja…”, a w warstwie wizualnej przypomina reklamę sprzed lat.

Koncepcję kreatywną osadzono w dotychczasowej platformie komunikacyjnej marki, z wykorzystaniem jej głównych zasobów, czyli:

  • muzyki bazującej na melodii ludowej, w nowej aranżacji kompozytora Tomasza Gąssowskiego, z tekstem Sławomira Szczęśniaka i Tomasza Skorupy;
  • brand heroes – Kujawianek.

Spoty wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się Moon Films, postprodukcją Lunapark a udźwiękowieniem studio Juice.

Działania obejmują telewizję w ramach spotu 15” oraz działania VOD. Za kreację odpowiada agencja PZL.

„Miałam ci ja pieczeń” – reklama Kujawskiego jak sprzed lat

„Miałam ci ja pieczeń” – reklama Kujawskiego jak sprzed lat

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 października 2025

13 października 2025