MI Polska dla marki Posterisan
  • 0
  • 1
7.04.2009

MI Polska dla marki Posterisan

KadeFarm Sp. z o.o. prowadzi ogólnopolską kampanię outdoorową dla marki Posterisan. W okresie od 1 do 30 kwietnia w największych miastach Polski zobaczyć można „Fachowca od tyłu” na 1143 tradycyjnych billboardach oraz winylach 6×3 m.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

PB

15 lat temu

SYF!!!

Fachowiec od tyłu... niewiarygodne. Pomysł fatalny. Środowiska gejowskie będą zadowolone. hahaha

Rozwiń komentarze

7 kwietnia 2009