„Metro” z grą planszową „Eragon"
  • 0
  • 1
18.12.2006

„Metro” z grą planszową „Eragon”

Bezpłatna gazeta „Metro" dołącza do części swojego nakładu w dniach w dniach 18-19 grudnia gry planszowe „Eragon". Akcja związana jest z premierą filmu „Eragon”, którego patronem medialnym jest „M”. Gry dystrybuowane są w łącznej ilości 362 500 egz. przez kolporterów gazety wraz z aktualnym wydaniem gazety w zasięgu krajowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54610 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2006

Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmedia

W związku z wejściem na ekrany polskich kin filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp” firma Ferrero uruchomiła akcję promocyjną produktów Kinder Pingui, w której za punkty zbierane z opakowań Kinder Pingui można otrzymać oryginalne gadżety z filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp”. Autorem internetowej strony promocyjnej www.kinderpingui.pl jest agencja interaktywna HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR.