„Metro City” – przewodnik po kulturalnym życiu miasta
  • 0
  • 1
14.12.2006

„Metro City” – przewodnik po kulturalnym życiu miasta

W najbliższy piątek ukaże się pierwszy numer „Metro City” – nowego dodatku kulturalnego do bezpłatnej gazety „Metro”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2006

Nowy Polymus jeszcze bliżej wsparcia sprzedaży

Polymus, istniejąca na rynku od 10 lat agencja reklamowa, dotychczas kojarzony był przede wszystkim z szerokim zakresem usług BTL. Dziś agencja mówi o sobie śmiało, że jest partnerem dla tych klientów, którzy szczególną wagę przywiązują do narzędzi wspierających sprzedaż. Po restrukturyzacji oraz dużych zmianach w zespole Polymus stał się agencją specjalizującą się w dostarczaniu strategii wsparcia sprzedaży.