Metki z hasłem „stop głodowym pensjom”. Kampania Clean Clothes
  • 0
  • 5
17.12.2012

Metki z hasłem „stop głodowym pensjom”. Kampania Clean Clothes

17 grudnia rozpocznie się tygodniowa akcja podkładania nietypowych „metek” w kieszeniach ubrań w sklepach szwedzkiego koncernu H&M. Będzie ona prowadzona równolegle w sklepach tej marki w Europie, w tym w Warszawie, Krakowie i innych polskich miastach. Jej cel to zwrócenie uwagi konsumentów na niezwykle niskie płace pracowników fabryk szyjących dla H&M w Kambodży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2012

16 grudnia 2012

14 grudnia 2012