Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic
  • 0
  • 2
6.09.2022

Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic

Meta zaprasza do współpracy twórców z piętnastu rynków w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Ogłasza swój pierwszy program ambasadorski pod nazwą „Twórcy jutra”. Wraz ze zmieniającymi się technologiami i mediami społecznościowymi firma chce wykorzystać swoje platformy, aby dać głos młodemu, inspirującemu pokoleniu twórców internetowych. Chce pozwolić im realizować swoje pasje oraz zdobywać nowych obserwujących.

Nowa kampania i program ambasadorski „Twórcy jutra” firmy Meta zostały stworzone, aby jednoczyć młode talenty. Ludzi, którzy nie boją się eksperymentować z nowymi formami wideo, aby tworzyć inspirujące treści online. Przez najbliższy rok twórcy będą mogli:

  • brać udział w różnorodnych wydarzeniach;
  • testować nowe funkcje na Instagramie i Facebooku;
  • rozwijać swoją obecność w sieci ze wsparciem Mety.

Reprezentują oni różnorodne społeczności i niezwykłe, często oryginalne zainteresowania. Udowadniają, że pasja może z łatwością przerodzić się w pracę na pełen etat.

„Twórcy jutra” – w każdym kraju dziesiątka twórców

W każdym kraju biorącym udział w kampanii – w tym w Polsce – Meta wybrała 10 twórców, którzy zostali pierwszymi oficjalnymi ambasadorami firmy. Każdy z nich ma niezwykłą osobowość oraz może pochwalić się wyjątkowym talentem w wielu dziedzinach. Od kulinariów i makijażu artystycznego po fotografię, ogrodnictwo i dziennikarstwo. Jest jednak rzecz, która łączy ich wszystkich. Eksperymentują z treściami wideo dzisiaj, a jutro mogą budować immersyjne światy.

Dziesięcioro twórców wybranych do programu ambasadorskiego w Polsce to:

  • Kacper Zembrzucki – stara się poprawiać humor swoim oglądającym.
  • Sebastian Kulis – zajmuje go temat ochrony środowiska oraz tworzenia i pielęgnowania idealnego ogrodu.
  • Victor Borsuk – cyfrowy nomada pokazujący na zdjęciach niezwykłe miejsca i przyrodę z całego świata.
  • Karolina Sobańska – podejmuje temat psychologii, dobrostanu i rozwoju osobistego.
  • Natalia Sisik – autorka formatu #NewsNaDziś: wywiadów z celebrytami i przeglądu informacji ze świata.
  • Lola (Crystal Bruises) – tworzy makijaże, które są wyrazem uczuć, myśli, jak też wyrazem wsparcia.
  • Justyna Lis – na instagramowym profilu dzieli się siłą płynącą z samoakceptacji.
  • Martyna Szpaczek – twórczyni krótkich filmów z przepisami i poradami na temat zdrowia i zdrowego życia.
  • Klaudia Sobotka – wokalistka, kompozytorka, gitarzystka.
  • Michał Korkosz (@rozkoszny) – kucharz i autor książek kucharskich, który dzieli się swoją pasją na IG.

Rozwój nowych technologii sprawia, że twórcy internetowi stają się w pewien sposób samodzielni. Nie potrzebują już profesjonalnego studia, ekipy filmowej czy grafika komputerowego, żeby tworzyć ciekawe treści, które zainteresują odbiorców. Twórca jutra kojarzy mi się z kimś, kto nie tylko pokazuje swoje pasje w internecie. Również wykorzystując swoją kreatywność i dostępne narzędzia inspiruje innych do rozwoju – podkreśla Klaudia Sobotka. Covery znanych utworów tworzy ona w zupełnie nowych aranżacjach. Do komponowania piosenek wystarczają jej telefon i domowe studio nagraniowe.

Świat szybko się zmienia, a z nim to, jak konsumujemy media. Moim zadaniem jako twórcy internetowego jest nieustanne dostosowywanie się do otaczającej go rzeczywistości. Bo tylko w ten sposób skutecznie mogę wykorzystywać platformy społecznościowe jako miejsce do dzielenia się pasją – mówi Michał Korkosz. Na swoim instagramowym profilu tworzy on m.in. kulinarne przewodniki po miastach całego świata.

Marka osobista i monetyzacja treści mają przyszłość

Meta chce więc udostępniać twórcom najnowocześniejsze narzędzia i zasoby, aby stali na czele możliwości i innowacji przyszłości. Kampania „Twórcy jutra” opiera się na ścisłej współpracy z twórcami już dziś. Ma to pomóc im w przygotowaniu się na nadchodzące jutro.

W miarę postępu prac nad metawersum Meta będzie nadal wspierać Twórców Jutra. Będzie zapewniać im oraz innym twórcom dostęp do najnowocześniejszych narzędzi, edukacji i zasobów, aby mogli stać na czele nowych możliwości i innowacji. W ciągu najbliższych miesięcy firma będzie rozbudowywać swoje programy, które pozwolą pielęgnować rozwijające się kariery twórców.

  • 2
„Twórcy jutra” – kampania i program ambasadorski firmy Meta

„Twórcy jutra” – kampania i program ambasadorski firmy Meta

„Twórcy jutra” – kampania i program ambasadorski firmy Meta

5 września 2022