Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic
  • 0
  • 2
6.09.2022

Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic

Meta zaprasza do współpracy twórców z piętnastu rynków w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Ogłasza swój pierwszy program ambasadorski pod nazwą „Twórcy jutra”. Wraz ze zmieniającymi się technologiami i mediami społecznościowymi firma chce wykorzystać swoje platformy, aby dać głos młodemu, inspirującemu pokoleniu twórców internetowych. Chce pozwolić im realizować swoje pasje oraz zdobywać nowych obserwujących.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54780 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2022