Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie Blikiem
  • 1
  • 2
16.06.2021 Aktualizacja:

Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie Blikiem

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku ze względu na ograniczenia pandemiczne muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca. Pula biletów dla niezaszczepionych osób jest ograniczona.

Dwunasta edycja projektu wystartuje wkrótce. Zmieni się jej formuła, która została dostosowana do wymogów pandemicznych. W tym roku trasa zawita do czterech polskich miast:

  • Krakowa (6–7 sierpnia, Muzeum Lotnictwa),
  • Warszawy (13–14 sierpnia, Tor Służewiec),
  • Poznania (20–21 sierpnia, Park Cytadela),
  • Żywca (27–28 sierpnia, Amfiteatr pod Grojcem).

W tym ostatnim mieście 28 sierpnia zrealizowany zostanie streaming na żywo. Podczas piątkowych koncertów usłyszeć będzie można Męskie Granie Orkiestrę 2020 w składzie Daria Zawiałow, Król oraz Igo. W sobotę wystąpi stworzony na 2021 r. zupełnie nowy zespół, który poznamy 30 czerwca podczas premiery singla. 21 czerwca przed startem przedsprzedaży ujawniony zostanie cały line-up.

Wszystkie koncerty zostaną zorganizowane zgodnie z aktualnym na dzień imprezy rozporządzeniem o organizacji imprez kulturalnych i rozrywkowych w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce. To oznacza, że dostępna będzie:

  • ograniczona pula biletów dla osób niezaszczepionych,
  • pula dostępna wyłącznie dla osób, które w dniu imprezy będą mogły przedstawić aktualny certyfikat potwierdzający zaszczepienie przeciwko Covid-19 w postaci kodu QR.

Przedsprzedaż biletów rozpocznie się 21 czerwca o 12:00 i potrwa do 23:59 lub do wyczerpania puli. Dostępne tego dnia bilety będą mogli kupić jedynie klienci eBiletów i Allegro posiadający usługę Allegro Smart!, wchodząc na stronę wydarzenia.

Regularna sprzedaż wystartuje 22 czerwca w samo południe. Płatność za bilety będzie możliwa jedynie za pomocą Blika. Do jej dokonania potrzebny jest telefon z aplikacją mobilną banku. Po wpisaniu kodu Blik transakcję zatwierdza się PIN-em w swojej aplikacji.

Bilety jednodniowe dostępne będą w cenie 189 zł. Nowością są karnety dwudniowe na dane miasto, dostępne w cenie 319 zł.

[aktualizacja]

30 czerwca, chwilę po 12.00, premierę miał tegoroczny hymn trasy Męskie Granie. Stal się nim utwór „I Ciebie też, bardzo” w wykonaniu Męskie Granie Orkiestra 2021. W tym roku zespół tworzą Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło oraz Vito Bambino. Do utworu nakręcony został teledysk w pełni zrealizowany z pokładu drona FPV (first person view) oraz kamery RED Komodo.

Daria Zawiałow występowała już w zeszłorocznym składzie, z którym również pojawi się na czterech koncertach zaplanowanych na sierpień. Także Dawid Podsiadło był członkiem orkiestr Męskiego Grania – wykonywał single „Elektryczny”, „Wataha” oraz „Początek”, który do tej pory został wyświetlony na YouTube ponad 120 milionów razy. Vito Bambino jako jedyny w tegorocznym zespole rozpoczyna przygodę z Męskie Granie Orkiestrą.

Autorami słów do tegorocznego singla są: Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło i Vito Bambino. Utwór skomponowali Bartosz Dziedzic i Aleksander Krzyżanowski. „I Ciebie też, bardzo” będzie można usłyszeć już w sierpniu na sobotnich koncertach w ramach trasy Męskie Granie. Na scenie Męskie Granie Orkiestra 2021 wystąpi w składzie: Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło, Vito Bambino, Marcin Macuk, Łukasz Moskal, Olek Świerkot, Agim Dżeljilji i Piotr Rubik.

Pomysł i realizacja teledysku – MYK_collective. Operatorem obrazu jest Mateusz Dziekoński. Drony pilotowane były przez Macieja „Mac FPV” Poschwalda, najbardziej utytułowanego Polaka w wyścigach dronów, reprezentowanego przez ponad.film. Produkcją zajął się Opus Film. Zdjęcia do teledysku kręcone były w Łodzi w Łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1.

Za tegoroczną koncepcję i realizację Męskiego Grania odpowiada agencja Live. Kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja Feeders, a za działania PR i obsługę biura prasowego – agencja Hope. Media planuje i kupuje Starcom.

  • 2

Męskie Granie Orkiestra 2021

Męskie Granie w nowej formule

Męskie Granie w nowej formule

16 czerwca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2021

Ronaldo odsunął coca-colę, Pogba – heinekena. Piłkarze demonstrują niechęć wobec produktów na konferencjach prasowych

15 czerwca, przed meczem Portugalii z Węgrami w trwających rozgrywkach UEFA Euro 2020, odbyła się konferencja prasowa. Cristiano Ronaldo, kapitan portugalskiej drużyny, odstawił z widocznego miejsca na stole dwie znajdujące się tam butelki coca-coli. Ustawił w to miejsce wodę mineralną, zachęcając: „Pijcie wodę!”. Gdy na konferencji po meczu Francji z Niemcami pojawił się Paul Pogba, pod stolikiem wylądowała butelka piwa Heineken.