Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard
  • 5
  • 0
19.06.2019

Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany. Piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Dwie pozycje majowego rankingu przypadły odnoszącej coraz większe sukcesy Roksanie Węgiel. Trzecie miejsce zajęła reklama promocji Rossmanna z udziałem Pauliny Krupińskiej. Zestawienie zamyka niespodzianka od McDonald’s.

Zwycięzcą majowego rankingu zostało Męskie Granie z utworem „Męskie Granie Orkiestra 2019 (Nosowska, Igo, Organek, Zalewski) – sobie i wam”.

Tegoroczna edycja projektu z nowym składem artystów weszła do zestawienia, od razu zajmując pierwsze miejsce. Biorąc pod uwagę sukcesy Męskiego Grania z 2018 r., kiedy to piosenka „Początek” utrzymywała pozycję lidera przez 4 miesiące z rzędu, możemy spodziewać się, że i tym razem to dopiero właśnie początek dobrej passy.

Drugie miejsce zdobyła Roksana Węgiel z wideo marki Play „Roksana Węgiel | Anyone I Want To Be”. W majowym rankingu znalazła się również druga piosenka młodziutkiej wokalistki.

Podium zamyka reklama sieci drogerii Rossmann „Rossmann w maju (16–31.05)”. W wideo promocje z ubiegłego miesiąca podsumowuje była Miss Polonia, Paulina Krupińska.

Czwarte miejsce to kolejny utwór w wykonaniu Roksany Węgiel dla marki Play: „Słuchaj Roksany w Play! | Sprawdź nowy Junior Box ze smartfonem Nokia 1 Plus i głośnikiem!”.

Na piątą pozycję trafiło wideo McDonald’s „To Maestro?!”. Wielbiciele burgerów byli przekonani, że jedzą swój przysmak w niedużym, niezależnym bistro. Jak się jednak okazało, ich posiłek został przygotowany przez kucharzy z sieci sygnowanej postacią klauna Ronalda McDonalda.

O rankingu:
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana.

Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w tym serwisie.

19 czerwca 2019