Mercedes-Benz powierza obsługę marketingową Omnicom Group
  • 0
  • 1
21.09.2021

Mercedes-Benz powierza obsługę marketingową Omnicom Group

Mercedes-Benz rozstrzygnął przetarg na obsługę marketingową. Wygrał go Omnicom Group. O obsługę producenta samochodów agencja rywalizowała w zamkniętym półrocznym przetargu z Publicis Groupe.

Przetarg koncentrował się przede wszystkim na dalszym rozwoju mediów cyfrowych i wykorzystujących dane. Także na działaniach z zakresu brandingu i performance marketingu, które mają zapewnić klientocentryczne podejście do wszystkich grup docelowych na ścieżce klienta zarówno on-, jak i offline.

Wcześniej Omnicom obsługiwał firmę w zakresie mediów i marketingu, a Publicis zajmował się kreacją, digitalem i CRM. Mercedes-Benz postanowił połączyć działy komunikacji i marketingu, a także działania z zakresu marketingu efektywnościowego i powierzyć je jednej agencji.

Na potrzeby współpracy w Omnicom Group powstaje Team X. Nowa jednostka agencyjna rozpocznie działalność w styczniu 2022 r. Będzie odpowiedzialna za wiele jednostek biznesowych marki na ponad czterdziestu rynkach na całym świecie. Planowane jest długoterminowe partnerstwo.

  • 1
Mercedes-Benz powierza Omnicom Group obsługę marketingową

Mercedes-Benz powierza Omnicom Group obsługę marketingową

21 września 2021

20 września 2021