Mentos Enigma rozpoczyna teaserowy etap kampanii „Zakazany smak” - Marketing przy Kawie
Mentos Enigma rozpoczyna teaserowy etap kampanii „Zakazany smak”
  • 2
  • 5
2.09.2013

Mentos Enigma rozpoczyna teaserowy etap kampanii „Zakazany smak”

Rozpoczął się etap teaserowy kampanii marki Mentos. Działania promujące kategorię gum i cukierków Enigma, dostępną na polskim rynku od marca, prowadzone są na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 września 2013

1 września 2013

30 sierpnia 2013