Mel Gibson i Mike Huckabee – sukces niszowego marketingu (AdAge)
  • 0
  • 1
8.02.2008

Mel Gibson i Mike Huckabee – sukces niszowego marketingu (AdAge)

K. Wheaton, "What Mike Huckabee and Mel Gibson Have in Common", AdAge, 6.02.08

Co mają wspólnego znany z ultrakatolickich przekonań aktor, reżyser i producent oraz konserwatywny republikanin walczący o nominację prezydencką swojej partii? Bardzo tradycjonalistyczne poglądy, stosunkowo niewielkie budżety oraz umiejętność dotarcia do serc religijnych Amerykanów, w czym leży sedno ich sukcesów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2008