Mediatak powiększa ofertę handlową o „Echo Miasta”
  • 0
  • 1
18.11.2005

Mediatak powiększa ofertę handlową o „Echo Miasta”

„Echo Miasta” – wielkomiejska, bezpłatna gazeta dołącza do tytułów, których powierzchnie reklamową oferuje Dom Prasy Regionalnej Mediatak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2005

Dzień e-maila - Specjalne wydarzenie edukacyjno-medialne

Dzień e-maila to okazja, by porozmawiać o roli Sieci w komunikacji z innymi ludźmi, by zwrócić uwagę na ogromne zasoby informacji, które za pomocą zasobów światowego www stały się ogólnie dostępne. Dzięki temu więcej możemy dowiedzieć się o internecie, posłuchać opinii specjalistów z wielu dziedzin - towarzyszących temu medium, a jednocześnie dokształcić się w zakresie bezpieczeństwa, oprogramowania, ba – definicji: www.dzien-e-mail.org.

17 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2005

Wielka europejska kampania pomarańczy i mandarynek

16 listopada w Qchni Artystycznej w Warszawie zostały przedstawione założenia kampanii promującej walory pomarańczy i klementynek, która będzie prowadzona w latach 2005-2008 w 10 krajach Unii Europejskiej. Wydarzenie uświetnili swoją obecnością Jego Ekscelencja pan Rafael Mendivil, Ambasador Hiszpanii w Polsce, pan Josep Botella, prezes organizacji Intercitrus oraz pani Hilkka Summa, szefowa departamentu ds. promocji Komisji Europejskiej.