- 1
- 2
MediaMarktSaturn wprowadza branding audio
MediaMarktSaturn w brandingu audio wykorzystał utwór „Let’s Go (Another Dimension)”. Stworzyli go młodzi artyści z grupy FAEM. Ma to być nie tylko piosenka, ale manifest marki. Sama piosenka dostępna jest na wszystkich platformach streamingowych.
Branding audio firmy MediaMarktSaturn obejmuje także stworzenie:
- dźwiękowej wersji logo,
- ścieżki dźwiękowej sloganu „Let’s Go!”,
- innych rozpoznawalnych elementów.
Wszystkie te składniki można będzie elastycznie łączyć, tworząc spójne doświadczenie. Branding audio będzie obecny w kampaniach marketingowych, podczas wydarzeń, w kolejkach i sklepach. Marka planuje również wykorzystanie go w urządzeniach marek własnych Peaq, Isy, Koenic czy np. w parowaniu bluetooth boomboxów.
– Z dumą wprowadzamy innowacyjną strategię audio brandingu, która pozwala dosłownie usłyszeć tożsamość naszej marki. To nie tylko kolejny krok w rozwoju MediaMarktSaturn – to prawdziwa rewolucja w sposobie, w jaki komunikujemy się z klientami – mówi Magdalena Nafalska-Knieć, brand strategy and marketing planning manager w MediaMarktSaturn.
Utwór marki zaaranżowany przez FAEM dostępny jest na wszystkich najważniejszych platformach streamingowych. MediaMarktSaturn jest także w trakcie opracowywania głosu marki generowanego przez sztuczną inteligencję. Marka zamierza wdrożyć go w pierwszych krajach wiosną 2025 r.
– Postawiliśmy na innowacje: tworzymy immersyjne doświadczenie dźwiękowe 360°. Rozwijamy też unikalny głos marki wykorzystujący sztuczną inteligencję, który będzie efektem połączenia głosów naszych pracowników. Już niedługo każdy punkt styku z naszą marką angażować będzie wszystkie zmysły klienta, budując spójne i zapadające w pamięć doświadczenie – dodaje Nafalska-Knieć.
- 2