MediaMarktSaturn wprowadza branding audio - Marketing przy Kawie
MediaMarktSaturn wprowadza branding audio
  • 1
  • 2
18.11.2024

MediaMarktSaturn wprowadza branding audio

MediaMarktSaturn w brandingu audio wykorzystał utwór „Let’s Go (Another Dimension)”. Stworzyli go młodzi artyści z grupy FAEM. Ma to być nie tylko piosenka, ale manifest marki. Sama piosenka dostępna jest na wszystkich platformach streamingowych.

Branding audio firmy MediaMarktSaturn obejmuje także stworzenie:

  • dźwiękowej wersji logo,
  • ścieżki dźwiękowej sloganu „Let’s Go!”,
  • innych rozpoznawalnych elementów.

Wszystkie te składniki można będzie elastycznie łączyć, tworząc spójne doświadczenie. Branding audio będzie obecny w kampaniach marketingowych, podczas wydarzeń, w kolejkach i sklepach. Marka planuje również wykorzystanie go w urządzeniach marek własnych Peaq, Isy, Koenic czy np. w parowaniu bluetooth boomboxów.

– Z dumą wprowadzamy innowacyjną strategię audio brandingu, która pozwala dosłownie usłyszeć tożsamość naszej marki. To nie tylko kolejny krok w rozwoju MediaMarktSaturn – to prawdziwa rewolucja w sposobie, w jaki komunikujemy się z klientami – mówi Magdalena Nafalska-Knieć, brand strategy and marketing planning manager w MediaMarktSaturn.

Utwór marki zaaranżowany przez FAEM dostępny jest na wszystkich najważniejszych platformach streamingowych. MediaMarktSaturn jest także w trakcie opracowywania głosu marki generowanego przez sztuczną inteligencję. Marka zamierza wdrożyć go w pierwszych krajach wiosną 2025 r.

– Postawiliśmy na innowacje: tworzymy immersyjne doświadczenie dźwiękowe 360°. Rozwijamy też unikalny głos marki wykorzystujący sztuczną inteligencję, który będzie efektem połączenia głosów naszych pracowników. Już niedługo każdy punkt styku z naszą marką angażować będzie wszystkie zmysły klienta, budując spójne i zapadające w pamięć doświadczenie – dodaje Nafalska-Knieć.

  • 2
FAEM dla MediaMarktSaturn

FAEM dla MediaMarktSaturn

FAEM dla MediaMarktSaturn

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 listopada 2024

15 listopada 2024