MediaMarkt świętuje urodziny z Zenkiem Martyniukiem w rewiowym stylu
  • 1
  • 1
2.10.2020

MediaMarkt świętuje urodziny z Zenkiem Martyniukiem w rewiowym stylu

MediaMarkt obchodzi 22. urodziny w Polsce. Sieć z elektroniką użytkową wystartowała z tej okazji z jubileuszową kampanią reklamową, której towarzyszyć będą oferty promocyjne. Jej twarzą jest ambasador marki – Zenek Martyniuk.

W spocie telewizyjnym promującym urodzinowe oferty Martyniuk w rewiowym stylu zachęca do zakupów i życzy klientom „wszystkiego najtańszego”. Sieć rozpoczęła współpracę z muzykiem w czerwcu kampanią „Lato z Zenkiem w MediaMarkt”.

Fani gwiazdora mogą zdobyć jego autograf podczas spotkań organizowanych w sklepach MediaMarkt, promujących jego najnowszą płytę „Ja gnam przed siebie”. Ostatnie takie spotkanie odbyło się 30 września w sklepie sieci w Ostrołęce.

  • 1
22. urodziny z Zenkiem Martyniukiem

22. urodziny z Zenkiem Martyniukiem

Piotr

2 miesiące temu

W porównaniu z poprzednimi reklamami widać trend cięcia kosztów - tancerki powielone komputerowo, wers się nie zrymował...

2 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
2.10.2020

Nastroje konsumenckie na świecie – jesień 2020. Badanie Mood Media

71% konsumentów na świecie mówi, że zaczyna się czuć komfortowo, powracając do sklepów stacjonarnych po złagodzeniu przez władze obostrzeń – pokazuje badanie „Shopper sentiments”. Firma Mood Media specjalizująca się w marketingu sensorycznym oraz customer experience zleciła globalne badanie wśród 8 tys. konsumentów z USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Chin. Celem było lepsze zrozumienie obecnych nastrojów konsumenckich związanych z sytuacją pandemii Covid-19.