MullenLowe Media – nowa nazwa Mediahub - Marketing przy Kawie
Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media
  • 0
  • 1
1.07.2025

Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media

Agencja mediowa Mediahub od teraz działa pod nową nazwą MullenLowe Media. W wyniku odnowienia umowy afiliacyjnej grupa ujednoliciła branding oraz identyfikację wizualną poszczególnych spółek.

Równocześnie agencja kontynuuje współpracę z holdingiem IPG. Zapewnia to dostęp do międzynarodowego zaplecza narzędziowego i wiedzowego przy jednoczesnym zachowaniu pełnej lokalnej niezależności w kwestiach strategicznych i operacyjnych agencji. Na czele MullenLowe Media niezmiennie pozostaje Ewa Góralska, wspierana przez managerów:

  • Annę Jezierską,
  • Michała Strzałkowskiego,
  • Macieja Niepsuja,
  • Rafała Lampasiaka,
  • Marka Racławskiego,
  • Marka Fordońskiego,
  • Radosława Jaszczuka.

Prezesem zarządu MullenLowe Group jest Robert Winiarski.

– Zmiana nazwy agencji odpowiada na trendy rynkowe. Podkreśla siłę współpracy oraz szerokie kompetencje całej grupy MullenLowe. Granice między poszczególnymi obszarami komunikacji stają się coraz bardziej płynne. Dlatego wykorzystanie synergii mediów i komunikacji pozwoli na lepsze dotarcie do uwagi konsumentów i większą efektywność biznesową marek – mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media.

Zespół agencji to obecnie blisko 100 specjalistów ds. mediów, badań i marketingu. Do jej klientów należą m.in. takie firmy jak ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria, Avon czy Goodvalley.

Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media

Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lipca 2025