- 0
- 1
Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media
Agencja mediowa Mediahub od teraz działa pod nową nazwą MullenLowe Media. W wyniku odnowienia umowy afiliacyjnej grupa ujednoliciła branding oraz identyfikację wizualną poszczególnych spółek.
Równocześnie agencja kontynuuje współpracę z holdingiem IPG. Zapewnia to dostęp do międzynarodowego zaplecza narzędziowego i wiedzowego przy jednoczesnym zachowaniu pełnej lokalnej niezależności w kwestiach strategicznych i operacyjnych agencji. Na czele MullenLowe Media niezmiennie pozostaje Ewa Góralska, wspierana przez managerów:
- Annę Jezierską,
- Michała Strzałkowskiego,
- Macieja Niepsuja,
- Rafała Lampasiaka,
- Marka Racławskiego,
- Marka Fordońskiego,
- Radosława Jaszczuka.
Prezesem zarządu MullenLowe Group jest Robert Winiarski.
– Zmiana nazwy agencji odpowiada na trendy rynkowe. Podkreśla siłę współpracy oraz szerokie kompetencje całej grupy MullenLowe. Granice między poszczególnymi obszarami komunikacji stają się coraz bardziej płynne. Dlatego wykorzystanie synergii mediów i komunikacji pozwoli na lepsze dotarcie do uwagi konsumentów i większą efektywność biznesową marek – mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media.
Zespół agencji to obecnie blisko 100 specjalistów ds. mediów, badań i marketingu. Do jej klientów należą m.in. takie firmy jak ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria, Avon czy Goodvalley.

Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media