Mediaedge:cia zdobywa dwie prestiżowe nagrody i zostaje globalnym domem mediowym roku
  • 0
  • 1
6.03.2007

Mediaedge:cia zdobywa dwie prestiżowe nagrody i zostaje globalnym domem mediowym roku

Dom mediowy uhonorowany przez dwa amerykańskie periodyki Advertising Age oraz Adweek. Mediaedge:cia (MEC), wiodąca firma komunikacyjna, została uznana Globalnym Domem Mediowym 2006 roku, przez Advertising Age oraz Adweek, dwa czołowe periodyki zajmujące się reklamą i marketingiem na rynku amerykańskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Alphol i Promen – „Zawsze razem” nowa produkcja IMR advertising by PR

Tymofarm podpisał roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się kampanią promującą Alphol i ProMen jako idealną parę. Będzie odpowiedzialna za współpracę z mediami, organizację konferencji prasowych i spotkań ze znakomitościami świata nauki - prof. Iwona Wawer z Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Warszawie wprowadzi nas w świat jednego z głównych aktorów - selenu.