MediaDem dla Elite Model Look 2007
  • 0
  • 1
1.02.2007

MediaDem dla Elite Model Look 2007

Agencja MediaDem po raz trzeci zajmie się nagłośnieniem konkursu Elite Model Look organizowanego w Polsce po raz piąty przez Agencję Cryptone Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

MediaVest zajmie się obsługą firmy GlaxoSmithKline w Polsce

Dom mediowy MediaVest zajmie się obsługą budżetu mediowego firmy GlaxoSmithKline (GSK) w Polsce. Jest to konsekwencja przetargu wygranego przez sieć Starcom MediaVest w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Domy mediowe z grupy Starcom MediaVest zajmą się planowaniem i zakupem mediów dla GSK w Rosji, Polsce, na Ukrainie, w Czechach i na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji i Serbii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

„Mam marzenie” na wszystkich ekranach w taksówkach Taxi News

„Mam marzenie” to organizacja charytatywna, której misją jest spełnianie marzeń chorych dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność dostarcza chorym dzieciom i ich rodzinom niezapomnianych wrażeń, które wnoszą w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość. Do tej walki z przeciwieństwem losu włącza się agencja reklamowa HIGHER.