Mediabrands Studios – komórka branded content w ramach grupy IPG Mediabrands - Marketing przy Kawie
Mediabrands Studios – komórka branded content w ramach grupy IPG Mediabrands
  • 0
  • 1
30.03.2015

Mediabrands Studios – komórka branded content w ramach grupy IPG Mediabrands

Powstaje Mediabrands Studios. To nowa komórka zajmująca się branded contentem i niestandardowymi rozwiązaniami mediowymi. Będzie działać na rzecz klientów domów mediowych w ramach grupy IPG Mediabrands (UM, Initative, BPN i U2Media). Na jej czele stanęła Monika Wójcicka – do tej pory prowadząca działania niestandardowe w UM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55401 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 marca 2015