Media PRO na najlepszych warunkach
  • 0
  • 1
28.09.2004

Media PRO na najlepszych warunkach

PRO Media House rozpoczyna kampanię autopromocyjną. Dom mediowy PRO Media House rozpoczął autopromocyjną kampanię reklamową, której celem jest poinformowanie o rozpoczęciu działalności oraz promocja korzyści związanych z prowadzeniem kampanii w mediach PRO (Prasa, Radio, Outdoor). Wkrótce planowane jest także rozpoczęcie kampanii, która będzie promowała kategorię „media PRO”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 września 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2004

Gdzie jedzą Polacy?

Z badań prowadzonych przez Ipsos wynika, że ogólnie rzecz biorąc Polacy jedzą coraz lepiej. Mniej osób kupuje jedzenie w budkach ulicznych i w barach mlecznych, spada też zainteresowanie gotowymi i częściowo przetworzonymi produktami. Polacy chętniej jedzą w domu, niekoniecznie z oszczędności. Coraz więcej mieszkańców dużych miast przynajmniej od czasu do czasu odwiedza restauracje. Jednocześnie szybkie tempo życia powoduje, że nie tracą na popularności posiłki typu fast food i te zamawiane przez telefon.