0 1 19.03.2009Media Concept dla piwa Tatrareklama zewnętrzna TweetW marcu ruszyła zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Media Concept, kampania reklamowa OOH piwa Tatra.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54830 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.03.2009Pysio w walce z Von CukremRuszyła kampania reklamowa wspierająca Pysia bez dodatku cukru (Agros Nova). 30-sekundowy spot przybliża dzieciom problematykę sztucznego dosładzania soków, napojów i nektarów owocowych.
0 1 0 0 0 19.03.2009IQ Marketing dla ScoolAgencja IQ Marketing przygotowała kampanię BTL, wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu z portfolio firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) - Kubuś Scool.
0 1 0 0 0 19.03.2009W sieci wiary, czyli Kościół on-lineKościół od wieków głosi dobrą nowinę. Niegdyś poprzez apostołów i misjonarzy, dziś również wirtualnie – otwierając się na zdobycze cywilizacji, szukając w nich wciąż nowych kanałów komunikacji. Wszystko po to, aby lepiej docierać do wiernych. Cztery lata po śmierci Jana Pawła II kardynał Stanisław Dziwisz otwiera portal społecznościowy Franciszkanska3.pl, którego wirtualny adres pokrywa się z istniejącym w Krakowie Oknem Papieskim.
0 1 0 0 0 19.03.2009"Przeżyć raka" – kampania społeczna "Wprost"Tygodnik „Wprost” rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Przeżyć raka”. Kampania ma na celu przełamywanie tabu związanych z chorobą nowotworową.