Media Concept dla piwa Tatra - Marketing przy Kawie
Media Concept dla piwa Tatra
  • 0
  • 1
19.03.2009

Media Concept dla piwa Tatra

W marcu ruszyła zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Media Concept, kampania reklamowa OOH piwa Tatra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

W sieci wiary, czyli Kościół on-line

Kościół od wieków głosi dobrą nowinę. Niegdyś poprzez apostołów i misjonarzy, dziś również wirtualnie – otwierając się na zdobycze cywilizacji, szukając w nich wciąż nowych kanałów komunikacji. Wszystko po to, aby lepiej docierać do wiernych. Cztery lata po śmierci Jana Pawła II kardynał Stanisław Dziwisz otwiera portal społecznościowy Franciszkanska3.pl, którego wirtualny adres pokrywa się z istniejącym w Krakowie Oknem Papieskim.