Zmiany na polskim rynku drive-to-store - Marketing przy Kawie
Media Central Group łączy siły z Flipp Group – zmiany na polskim rynku drive-to-store
  • 0
  • 1
27.09.2024

Media Central Group łączy siły z Flipp Group – zmiany na polskim rynku drive-to-store

Media Central Group, europejska firma specjalizująca się w marketingu sieci handlowych i marek, łączy siły z Flipp Group, dostawcą cyfrowego merchandisingu na europejskim i północnoamerykańskim rynku. Partnerzy zamierzają razem stworzyć globalnego lidera w marketingu drive-to-store, odpowiadając na potrzeby klientów wrażliwych na ceny.

Razem obejmują tysiące dużych sieci handlowych i marek z ponad 400 mln konsumentów. Wspólnie będą działać na 27 rynkach w Europie (w tym w Polsce), Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej i Australii. Partnerzy podkreślają, że ich współpraca zapewni retailerom dostęp do kupujących na całym świecie, wspierany przez technologię. Jednocześnie ma ona otworzyć nowe możliwości reklamowe dla marek w sektorze mediów detalicznych.

Polski rynek jest na wczesnym etapie rozwoju i wciąż pozostaje stosunkowo ubogi w zaawansowane rozwiązania marketingu drive-to-store.

– Widzimy w tym dużą szansę dla nas i chcemy się tu rozwijać w perspektywie średnioterminowej i długookresowej. Zamierzamy w najbliższym czasie zbudować duży biznes i zacząć konsolidować ten rynek. Mamy doświadczenia z ponad 30 rynków i wiemy, w jaki sposób to efektywnie zrobić – mówi Robert Biegaj, country manager w Grupie Offerista, będącej częścią digitalową Media Central Group.

  • 1
Media Central Group łączy siły z Flipp Group

Media Central Group łączy siły z Flipp Group

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2024