McKinsey uruchomił sklep będący laboratorium dla sieci handlowych - Marketing przy Kawie
McKinsey uruchomił sklep będący laboratorium dla sieci handlowych
  • 0
  • 2
27.09.2019

McKinsey uruchomił sklep będący laboratorium dla sieci handlowych

Firma konsultingowa McKinsey otworzyła sklep w jednym z największych centrów handlowych w USA, Mall of America w Minnesocie. Placówka ma stanowić laboratorium dla sieci handlowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2019