McDonald’s w Kolumbii wyraża dobre momenty, budując słowa z opakowań produktów - Marketing przy Kawie
McDonald’s w Kolumbii wyraża dobre momenty, budując słowa z opakowań produktów
  • 1
  • 4
2.06.2021

McDonald’s w Kolumbii wyraża dobre momenty, budując słowa z opakowań produktów

W Kolumbii wystartowała kampania „Powiedz to z McDonald’s”. Do współpracy zaproszony został argentyński fotograf Ale Burset, który sportretował miłe momenty w lokalach sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
2.06.2021

Vistula jako oficjalny partner PZPN po raz kolejny stworzyła formalny strój reprezentacji Polski w piłce nożnej

Vistula jako oficjalny krawiec Polskiego Związku Piłki Nożnej po raz kolejny przygotowała strój formalny dla biało-czerwonych. Ubranie na tegoroczne mistrzostwa Europy to połączenie klasyki i nowoczesności. Dla kibiców oraz klientów marki powstał również zestaw inspirowany formalnym strojem reprezentacji, który dostępny jest w sprzedaży stacjonarnej i online od 1 czerwca.