McDonald’s w Kolumbii wyraża dobre momenty, budując słowa z opakowań produktów
  • 1
  • 4
2.06.2021

McDonald’s w Kolumbii wyraża dobre momenty, budując słowa z opakowań produktów

W Kolumbii wystartowała kampania „Powiedz to z McDonald’s”. Do współpracy zaproszony został argentyński fotograf Ale Burset, który sportretował miłe momenty w lokalach sieci.

Dobre chwile wyrażane są opakowaniami produktów McDonald’s. Kubki i pudełka na frytki oraz burgery ustawiane są pod takim kątem, by fragmenty logotypu marki na fotografii przypominały inne litery, tworząc całe słowa. Słowa z opakowań to m.in. podpisy yummy, crush, brunch czy B-day.

Konsumenci zobaczą zdjęcia w lokalach sieci, na przystankach autobusowych i billboardach w głównych miastach. Kampania zostanie również dostosowana do kanałów cyfrowych.

Działania rozpoczęły się w Kolumbii, ale kampania zostanie rozszerzona na pozostałe rynki, począwszy od Ameryki Łacińskiej. Przygotowała je agencja DDB Colombia.

Źródło: www.adobomagazine.com

  • 4
słowa z opakowań produktów

McDonald’s buduje słowa z opakowań produktów

2 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2021

Vistula jako oficjalny partner PZPN po raz kolejny stworzyła formalny strój reprezentacji Polski w piłce nożnej

Vistula jako oficjalny krawiec Polskiego Związku Piłki Nożnej po raz kolejny przygotowała strój formalny dla biało-czerwonych. Ubranie na tegoroczne mistrzostwa Europy to połączenie klasyki i nowoczesności. Dla kibiców oraz klientów marki powstał również zestaw inspirowany formalnym strojem reprezentacji, który dostępny jest w sprzedaży stacjonarnej i online od 1 czerwca.