- 1
- 1
McDonald’s stworzył reklamę, w której uniesienie brwi na wzór złotych łuków sygnalizuje ochotę na jedzenie
Nowy brytyjski spot McDonald’s nie pokazuje hamburgerów, frytek ani samych lokali tej sieci. Zamiast tego buduje skojarzenia kształtu złotych łuków w logo marki z hashtagiem #RaiseYourArches. Oznacza on podnoszone brwi, które sygnalizują chęć przerwy i wyjścia na jedzenie.
W reklamie wyreżyserowanej przez brytyjskiego reżysera Edgara Wrighta widzimy koleżanki z biura przytłoczone stresem i codziennymi obowiązkami. Jedna z nich bezgłośnie, wyłącznie przez uniesienie brwi proponuje drugiej wyjście do McDonald’s. Wkrótce spontanicznie przyłącza się do nich całe biuro i pracujący w sąsiedztwie robotnicy.
Kampania pozycjonuje markę jako miejsce drobnych przyjemności w trudnych czasach. Miejsce, w którym można zapomnieć o obowiązkach i cieszyć się chwilą.
Kampanię stworzyła agencja Leo Burnett.
- 1