Uniesienie brwi znakiem wyjścia na posiłek. Dokąd - Marketing przy Kawie
McDonald's stworzył reklamę, w której uniesienie brwi na wzór złotych łuków sygnalizuje ochotę na jedzenie
  • 1
  • 1
19.01.2023

McDonald’s stworzył reklamę, w której uniesienie brwi na wzór złotych łuków sygnalizuje ochotę na jedzenie

Nowy brytyjski spot McDonald’s nie pokazuje hamburgerów, frytek ani samych lokali tej sieci. Zamiast tego buduje skojarzenia kształtu złotych łuków w logo marki z hashtagiem #RaiseYourArches. Oznacza on podnoszone brwi, które sygnalizują chęć przerwy i wyjścia na jedzenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 stycznia 2023