McDonald's przestanie sponsorować igrzyska olimpijskie po 41 latach współpracy - Marketing przy Kawie
McDonald's przestanie sponsorować igrzyska olimpijskie po 41 latach współpracy
  • 0
  • 1
16.06.2017

McDonald’s przestanie sponsorować igrzyska olimpijskie po 41 latach współpracy

Marka McDonald’s kończy współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim trzy lata przed upływem aktualnego kontraktu, który obowiązuje do 2020 r. Tłumaczy to „gwałtownie zmieniającym się krajobrazem biznesowym i szukaniem nowych priorytetów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 czerwca 2017