McDonald’s ogłasza globalne zobowiązania dotyczące oferty dla dzieci
  • 0
  • 0
15.02.2018

McDonald’s ogłasza globalne zobowiązania dotyczące oferty dla dzieci

Firma McDonald’s przedstawiła globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w ich skład, jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50652 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 lutego 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2018

Branża farmaceutyczna wciąż największym reklamodawcą w telewizji. Ranking Codemedia

Top 10 najbardziej aktywnych reklamodawców 2017 r. według domu mediowego Codemedia ponownie otwierają przedstawiciele branży farmaceutycznej. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 215 072,61. Za nim plasuje się Polpharma (GRP 111 867,19). Ranking zamyka również firma z tego sektora – GlaxoSmithKline. W tegorocznym zestawieniu zabrakło T-Mobile oraz Orange. Dołączył za to inny telekom – Polkomtel.

14 lutego 2018