McDonald’s kubkami z hasłem „We Can Do This” będzie promował szczepienia przeciwko Covid-19
  • 0
  • 1
24.05.2021

McDonald’s kubkami z hasłem „We Can Do This” będzie promował szczepienia przeciwko Covid-19

McDonald’s we współpracy z Białym Domem będzie rozpowszechniać informacje o szczepieniach na jednorazowych kubkach do kawy. Działania te są odpowiedzią na rosnące wahania Amerykanów przed przyjęciem preparatu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50306 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Marek

2 miesiące temu

Czekam na promocję szczepień na jednorazowych kubkach do kawy na Orlenie.

24 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.05.2021

Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu – prognozuje Zenith

Wydatki na reklamę napojów alkoholowych na dwunastu kluczowych rynkach* wzrosną o 5,3% w 2021 r. Wyprzedzą tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9%. Marki będą odrabiać straty po gwałtownym spadku w 2020 r. – wynika z raportu „Business Intelligence. Alcohol: Beer + Spirits”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Reklama alkoholu będzie następnie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4–5% rocznie w 2022 i 2023 r.