McDonald’s kubkami z hasłem „We Can Do This” będzie promował szczepienia przeciwko Covid-19
  • 0
  • 1
24.05.2021

McDonald’s kubkami z hasłem „We Can Do This” będzie promował szczepienia przeciwko Covid-19

McDonald’s we współpracy z Białym Domem będzie rozpowszechniać informacje o szczepieniach na jednorazowych kubkach do kawy. Działania te są odpowiedzią na rosnące wahania Amerykanów przed przyjęciem preparatu.

Od początku lipca klienci w Stanach Zjednoczonych będą mogli zobaczyć specjalne kubki McCafe z etykietami z hasłem „We Can Do This”. Hasło stworzone przez tamtejszy Departament Zdrowia i Opieki Społecznej ma promować zaufanie do szczepionek. Kubek zawiera również adres strony internetowej www.vaccines.gov, na której można znaleźć m.in. informacje dotyczące bezpieczeństwa szczepionek. Promocja potrwa kilka tygodni. Na jej potrzeby zostanie wydrukowane około 50 mln specjalnych kubków.

Wcześniej marka McDonald’s zapowiedziała też, że jej billboard na nowojorskim Times Square od połowy maja będzie wyświetlał informacje o szczepionkach.

Jak przekonuje Xavier Becerra, sekretarz ds. zdrowia i opieki społecznej, to partnerstwo publiczno-prywatne „będzie w stanie dostarczyć wiarygodne informacje na temat szczepionek podczas picia kawy lub zamawiania posiłku. – Działania te pomogą większej liczbie osób podejmować świadome decyzje dotyczące zdrowia i dowiedzieć się, jakie kroki mogą podjąć, aby chronić siebie i swoje społeczności – mówi Becerra.

Według nieoficjalnych informacji rząd nie zapłaci McDonald’s za tę promocję. Kampania „We Can Do This” została ogłoszona w marcu i ma na celu zachęcenie niezdecydowanych Amerykanów do zaszczepienia się. Wskaźnik szczepień w USA spadł w porównaniu ze szczytem w kwietniu. Zmusiło to rząd do zaoferowania nowych zachęt.

Źródło: www.abc7ny.com

  • 1
McDonald’s będzie promował szczepienia

W Stanach Zjednoczonych McDonald’s będzie promował szczepienia na kubkach kawy

Marek

4 tygodnie temu

Czekam na promocję szczepień na jednorazowych kubkach do kawy na Orlenie.

24 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.05.2021

Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu – prognozuje Zenith

Wydatki na reklamę napojów alkoholowych na dwunastu kluczowych rynkach* wzrosną o 5,3% w 2021 r. Wyprzedzą tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9%. Marki będą odrabiać straty po gwałtownym spadku w 2020 r. – wynika z raportu „Business Intelligence. Alcohol: Beer + Spirits”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Reklama alkoholu będzie następnie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4–5% rocznie w 2022 i 2023 r.