- 1
- 1
McDonald’s kampanią promuje wzbogacenie Super Combo
McDonald’s wzbogacił zestaw Super Combo o kawałki mięsa kurczaka w panierce. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
Super Combo to zestaw, którego elementem są średnie frytki i średni napój oraz dwa burgery. Do wyboru: Cheeseburger, Hamburger, Jalapeño Burger, Chikker i Red Chikker. Od końca lutego do Super Combo wszedł 4 McNuggets, czyli kawałki mięsa kurczaka w panierce.
Rozszerzeniu oferty towarzyszy kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.

McDonald’s z kampanią Super Combo