McDonald's kampanią promuje wzbogacenie Super Combo - Marketing przy Kawie
McDonald's kampanią promuje wzbogacenie Super Combo
  • 1
  • 1
4.03.2025

McDonald’s kampanią promuje wzbogacenie Super Combo

McDonald’s wzbogacił zestaw Super Combo o kawałki mięsa kurczaka w panierce. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

Super Combo to zestaw, którego elementem są średnie frytki i średni napój oraz dwa burgery. Do wyboru: Cheeseburger, Hamburger, Jalapeño Burger, Chikker i Red Chikker. Od końca lutego do Super Combo wszedł 4 McNuggets, czyli kawałki mięsa kurczaka w panierce.

Rozszerzeniu oferty towarzyszy kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.

McDonald's z kampanią Super Combo

McDonald’s z kampanią Super Combo

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2025

3 marca 2025