McCann o kredycie mieszkaniowym Banku BGŻ
  • 0
  • 1
14.03.2007

McCann o kredycie mieszkaniowym Banku BGŻ

Kampania reklamująca kredytu mieszkaniowy, przygotowana przez  McCann Erickson, Momentum Worldwide i MRM Worldwide, ruszyła  1 marca. Celem kampanii jest zaprezentowanie sztandarowego produktu Banku – Kredytu Mieszkaniowego. Jej pierwsza faza już trwa (od 1 do 25 marca), a druga zaplanowana jest na okres między 9 a 27 kwietnia 2007.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2007

GE najbardziej podziwianą firmą na świecie

Firma GE otrzymała tytuł Worlds ’s Most Admired Company przyznawany przez magazyn „Fortune” oraz międzynarodową firmę doradczą Hay Group. 3322 przedstawicieli kadry kierowniczej, dyrektorów i analityków papierów wartościowych, wskazało GE jako firmę, którą darzą największym uznaniem. GE zostało docenione we wszystkich dziewięciu kategoriach obejmujących m.in. innowacyjność, troskę o środowisko, jakość zarządzania, odpowiedzialność społeczną, wartości inwestycji długoterminowych oraz jakość produktów i usług. Oprócz tytułu Worlds ’s Most Admired Company, firma GE zdobyła w 2007 r. także pierwsze miejsce w kategorii America’s Most Admired Company.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2007

Ruszyła ogólnopolska kampania „Prowadzący – niepijący”

Pod hasłem „Piłeś – pohamuj się – nie jedź!” 15 marca br. rozpoczęła się kampania edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Celem akcji jest uświadamianie młodym kierowcom bawiącym się w lokalach, że nie powinni prowadzić pojazdu po wypiciu alkoholu. W programie pilotażowym wzięło udział 12 500 osób, a 1 354 z nich zostało DRIverami – wyznaczonymi kierowcami.