McCann Erickson dla L’Oréal Paris
  • 0
  • 1
5.06.2007

McCann Erickson dla L’Oréal Paris

McCann Erickson wyprodukował kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt marki L’Oréal Paris – szampon przeciwłupieżowy Elsève Intensive. Jest to pierwsza kampania telewizyjna wyprodukowana dla marki L’Oréal Paris w całości lokalnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2007

F1 Roadshow z Agencją Allegro

Agencja Allegro na zlecenie Renault Polska była odpowiedzialna za kompleksową realizację ING Renault F1 Roadshow, wydarzenia sportowo-motoryzacyjnego, które zgromadziło kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Dwudniowa impreza miała miejsce w dniach 2-3 czerwca w Warszawie i była prawdziwym świętem Formuły 1. Kulminacją wydarzenia był przejazd prawdziwego bolidu F1 po ulicznym torze przygotowanym na Moście Świętokrzyskim i na Wybrzeżu Kościuszkowskim.

4 czerwca 2007