mBank wybrał Monday do obsługi w social media
  • 0
  • 1
2.06.2021

mBank wybrał Monday do obsługi w social media

mBank rozpoczął współpracę z agencją Monday. Zajmie się ona obsługą marki w obszarze komunikacji na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze.

Firmę wyłoniono w ramach przetargu. Umowa została podpisana na 3 lata. Projekt po stronie agencji obsługują: Piotr Gniewkowski (social media specialist) i Agata Smoleń (junior social media specialist) pod strategicznym nadzorem Adama Kozłowskiego (VP digital, account director) i Jakuba Prószyńskiego (social media lead).

  • 1
mBank wybrał Monday

mBank wybrał Monday do obsługi w social media

2 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2021

Vistula jako oficjalny partner PZPN po raz kolejny stworzyła formalny strój reprezentacji Polski w piłce nożnej

Vistula jako oficjalny krawiec Polskiego Związku Piłki Nożnej po raz kolejny przygotowała strój formalny dla biało-czerwonych. Ubranie na tegoroczne mistrzostwa Europy to połączenie klasyki i nowoczesności. Dla kibiców oraz klientów marki powstał również zestaw inspirowany formalnym strojem reprezentacji, który dostępny jest w sprzedaży stacjonarnej i online od 1 czerwca.

1 czerwca 2021