mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer branding
  • 0
  • 1
4.12.2019

mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer branding

mBank wybrał agencję employer brandingu. Całościową komunikacją marki pracodawcy zajmie się Linkleaders.

W ramach współpracy agencja przygotuje strategię oraz przeprowadzi działania employer brandingowe dla całej Grupy mBanku, w tym oddziałów w Czechach i na Słowacji. Kontrakt został podpisany do końca 2021 r.

Pierwszym etapem projektu jest kampania „Bankowe talenty”. Skierowana jest do ambitnych studentów i absolwentów szukających profesjonalnego wsparcia na starcie kariery.

Najważniejszym zadaniem Linkleaders jest budowa wizerunku banku jako pracodawcy pierwszego wyboru. Agencja wspiera mBank m.in. przy:

  • budowie i wdrożeniu strategii marketingowego wsparcia rekrutacji oraz komunikacji wewnętrznej,
  • rozwoju koncepcji kreatywnej programu „Bankowe talenty”,
  • opracowaniu nowej strony internetowej dla kandydatów,
  • zaprojektowaniu i realizacji rekrutacyjnych kampanii online.
  • 1
mBank wybrał Linkleaders

mBank wybrał agencję employer branding

4 grudnia 2019

3 grudnia 2019