mBank - Marka Godna Zaufania - Marketing przy Kawie
mBank - Marka Godna Zaufania
  • 0
  • 1
25.04.2006

mBank – Marka Godna Zaufania

Marka mBanku została uhonorowana Srebrną Statuetką oraz Srebrnym Godłem Marki Godnej Zaufania w największym europejskim badaniu konsumenckim The Most Trusted Brands 2006.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2006

Po raz czwarty z rzędu tytuł European Trusted Brand dla Visa w Polsce

Polscy konsumenci po raz czwarty z rzędu uznali Visa za markę, którą wśród kart płatniczych darzą największym zaufaniem. W badaniu konsumenckim przeprowadzonym na zlecenie miesięcznika Reader’s Digest łącznie w 13 na 14 krajów europejskich objętych badaniem Visa otrzymała tytuł „European Trusted Brand 2005” („Marki Godnej Zaufania w Europie”) w kategorii „karty płatnicze”. Statuetki towarzyszące tytułowi zostały wręczone wczoraj wieczorem podczas uroczystej gali w Warszawie.