mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?
  • 0
  • 2
2.06.2011

mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?

W najnowszej kampanii wizerunkowej mBank przekonuje, że klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę. Nawet bez kontraktu z celebrytą mBank jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

at

13 lat temu

ciekawe kiedy

ciekawe kiedy banki wpadną na pomysł, żeby część budżetu reklamowego przeznaczyć na starych klientów, np. prezenty za przedłużenie umowy, lepsze warunki itp.

Rozwiń komentarze

2 czerwca 2011

1 czerwca 2011