mBank z agencją do obsługi klienta masowego oraz młodego
  • 0
  • 0
27.06.2019

mBank z agencją do obsługi klienta masowego oraz młodego

Rozstrzygnięto przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku – klienta masowego oraz młodego. Wygrała go agencja Energy BBDO.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47178 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.