mBank z agencją do obsługi klienta masowego oraz młodego
  • 0
  • 0
27.06.2019

mBank z agencją do obsługi klienta masowego oraz młodego

Rozstrzygnięto przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku – klienta masowego oraz młodego. Wygrała go agencja Energy BBDO.

Zgodnie z początkowymi założeniami mBank wybrał dwie agencje full-service. Energy BBDO powierzono obsługę największego obszaru biznesowego – klienta masowego – oraz linii biznesowej klienta młodego, w wieku 13–24 lata.

Agencja zajmie się kompleksową strategiczno-kreatywną obsługą obu segmentów we wszystkich kanałach komunikacyjnych. Współpraca ma charakter długofalowy.

Przetarg był wieloetapowy. Trwał kilka miesięcy. Zadania przetargowe obejmowały przygotowanie strategii i rozwiązań kreatywnych dla poszczególnych segmentów biznesowych.

27 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2019

Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w Internecie

Wyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.