Maximum smaku bez cukru – rusza nowa kampania Pepsi Max
  • 0
  • 1
21.12.2007

Maximum smaku bez cukru – rusza nowa kampania Pepsi Max

Na początku stycznia rozpocznie się nowa kampania Pepsi Max pod hasłem: „Maximum smaku bez cukru”. Działania reklamowe zaplanowano w telewizji, Internecie, outdoorze oraz na ambient mediach. Przewidziano także promocje konsumenckie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.12.2007

"Zwolnij - Odkryj" - rusza kampania bezpiecznych i inspirujących świątecznych podróży

Program promocyjny „Odkryj Nasze na nowo” rusza z kolejną kampanią promującą Polskę oraz ostrożną jazdę. Od 20 grudnia portal www.odkryjnasze.pl pozwoli na zlokalizowanie atrakcji turystycznych, które można odwiedzić poprzez ominięcie „Czarnych punktów” – miejsc szczególnie niebezpiecznych. Przygotowany w tym celu raport „Zwolnij - Odkryj” poddaje kierowcom inspiracje do tego, co warto zobaczyć w okolicy, po zjechaniu z odcinków szczególnie narażonych na wypadki. Celem kampanii jest zmniejszenie liczby wypadków i kolizji podczas wzmożonego ruchu świąteczno – noworocznego.