Maximize – narzędzie Wavemakera do usprawniania optymalizacji mediów
  • 0
  • 1
12.02.2021

Maximize – narzędzie Wavemakera do usprawniania optymalizacji mediów

Polski zespół programistów i analityków tworzył Maximize. To nowe globalne narzędzie Wavemakera do optymalizacji dotarcia poprzez różne kanały mediowe. Maximize bazuje na sztucznej inteligencji i pozwala jednocześnie optymalizować dotarcie do różnych grup celowych.

Maximize ma pozwolić na optymalizowanie inwestycji mediowych na podstawie danych pochodzących z różnych źródeł – od tradycyjnych badań mediów po wartości koszyków zakupowych interesujących reklamodawcę grup konsumentów.

Umożliwia jednoczesne optymalizowanie planu dotarcia do różnych grup celowych. Podpowiada, jakie kanały oraz w jakim zakresie najlepiej wykorzystać w zależności od przyjętego celu (wpływ na sprzedaż, zasięg, świadomość itd.). Pozwala też uwzględnić różne scenariusze rynkowe, np. spadek oglądalności linearnej telewizji czy dodatkową inflację.

Narzędzie bazuje na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym. System tworzył współpracujący ze strategami z różnych rynków globalny zespół innowacji z warszawskiego biura Wavemakera. Narzędzie jest częścią nowego modułowego systemu firmy zwanego „Provocative Planning”.

  • 1
Maximize

Wavemaker ma narzędzie do optymalizacji mediów

12 lutego 2021

11 lutego 2021