Maxcom prezentuje nowe logo
  • 0
  • 1
19.07.2019

Maxcom prezentuje nowe logo

Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła nowy logotyp. Zmiana identyfikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku.

Odświeżenie logotypu to naturalny etap rozwoju systemu identyfikacji wizualnej spółki. Zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny, a zarazem nowoczesny sposób. Firma Maxcom idzie z duchem czasu, wzbogaca ofertę o coraz to nowsze rozwiązania. Dlatego postanowiliśmy dostosować do współczesnych standardów także komunikację wizualną – mówi Krzysztof Kogut, dyrektor marketingu Maxcom.

Nowy logotyp ma wzmocnić wizerunek Maxcomu jako nowoczesnej marki, czerpiącej ze swojej długoletniej tradycji. Logo wciąż mocno nawiązuje do stylistyki, która obowiązuje od momentu założenia firmy. Zmiana polegała na uproszczeniu formy graficznej, usunięciu ramek okalających nazwę, by całość stała się minimalistyczna, a co za tym idzie – czytelna.

  • 1

19 lipca 2019

18 lipca 2019