- 0
- 2
Max Premium Burgers w kampanii reklamowej zaczepia McDonald’s
Max Premium Burgers wprowadził do Polski nową wersję Burgera Rywala. Kampania marketingowa pod hasłem „Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej” nawiązuje do Burgera Drwala oferowanego przez McDonald’s.
Hasło tegorocznej kampanii nawiązuje do ducha rywalizacji, o wejście w nowy sezon. W nowej odsłonie burgera sos na bazie szwedzkiej borówki i dipu BBQ został zastąpiony pikantnymi, piklowanymi papryczkami jalapeño i kremowym sosem aioli. Burger Rywala, z sosem na bazie szwedzkiej borówki i dipu BBQ, nadal jest dostępny w menu w pięciu wariantach.
Burgery są dostępne od 7 listopada:
- we wszystkich lokalach sieci w Polsce,
- w aplikacji Max Express,
- w sekcji Zamów na stronie internetowej,
- u partnerów dostarczających zamówienia.
Start kampanii poprzedziły działania z partnerami delivery: Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt i Wolt. Goście mogli zamówić nowego burgera pod nazwą #SecretBurger.
Kampania obejmuje: działania OOH, digital, social media, PR i współpracę z influencerami. Działania public relations prowadzi Havas PR Warsaw, kampanię w mediach agencja Wavemaker. Social media i współpracę z influencerami koordynuje agencja Albo Albo, za organizację eventów odpowiada agencja Moodboard.
- 2