Max Arpp prowadzi wiosenną kampanię Scholl
  • 0
  • 1
26.04.2006

Max Arpp prowadzi wiosenną kampanię Scholl

Agencja Max Arpp przygotowuje dla marki Scholl reklamy nowych produktów kosmetycznych oraz kolekcji obuwia wiosna-lato.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

26 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2006

Trenuj z Coca-Cola Cup

Po raz pierwszy w swojej ośmioletniej historii Turniej Coca-Cola Cup otrzymał tak mocne wsparcie promocyjne i komunikacyjne. Profesjonalna sesja fotograficzna z udziałem gwiazdy piłkarskiej Orange Ekstraklasy, kampania radiowa w RMF MAXXX oraz konkursy w mediach ogólnopolskich i regionalnych – to tylko niektóre z atrakcji, czekające na uczestników i sympatyków Turnieju. A dla zwycięskich drużyn przewidziano niepowtarzalną nagrodę – wyjazd na mecz Polska – Kostaryka podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech 20 czerwca. Reportaż z wyjazdu pokaże CANAL+ Sport, który objął patronat telewizyjny nad Turniejem.