Mattel przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy
  • 1
  • 1
7.05.2020

Mattel przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy

Firma Mattel, światowy producent zabawek i gier takich jak Uno, Scrabble czy Spadające małpki, dzieli się swoim doświadczeniem na temat dobrej zabawy. Rozpoczął kampanię gier, której hasło przewodnie brzmi: „Zabawa nigdy się nie kończy”.

Na potrzeby kampanii powstał spot w całości wyprodukowany w warunkach domowych. Wystąpili w nim pracownicy firmy, influencerzy związani z markami z portfolio Mattel Gry oraz zawodniczka sztuk walki Joanna Jędrzejczyk.

Każdy z uczestników samodzielnie, za pomocą  telefonu komórkowego nagrał, jak bawi się w domu z dziećmi, partnerem czy rodzeństwem. W ten sposób udowodnił, że zabawa nie jest wyłącznie domeną dzieci, a wspólnie spędzony czas może być najlepszą formą rozrywki, niezależnie od otaczających nas warunków.

Spot zwieńczony jest globalnym hasłem firmy: „Zabawa nigdy się nie kończy” (ang. „Play is never canceled”). Niesie ono uniwersalny przekaz: nieważne, ile mamy lat, gdzie jesteśmy i czym się zajmujemy. Kiedy jesteśmy razem, zabawa nigdy się nie kończy. I o tym właśnie Mattel przypomina dorosłym.

30-sekundowa wersja reklamy od 7 maja emitowana jest w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i YouTube). Powstał także dłuższy materiał, w całości złożony z ujęć przygotowanych przez pracowników Mattel. Obie wersje dostępne są na kanale YouTube Mattel oraz na stronie www.grymattel.pl.

Reżyserią spotu zajął się Tomasz Nalewajek, który zdalnie skoordynował pracę wszystkich osób zaangażowanych w domowe nagrania. Pomysłodawcą projektu oraz realizatorem jest agencja Coollective.

  • 1
Mattel przypomina dorosłym o wiecznej potrzebie zabawy

Mattel przypomina dorosłym o wiecznej potrzebie zabawy

7 maja 2020

6 maja 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2020

Sportowcy, pracownicy i medycy w kampanii „Jestem 4F”

5 maja wystartowała kampania „Jestem 4F”. Wideo inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski ma budzić poczucie dumy z tego, kim się jest, jak też motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania jest rozwinięciem długoterminowego hasła „4F Your Way”, rozumianego jako życie na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.