Mattel przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy
  • 1
  • 1
7.05.2020

Mattel przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy

Firma Mattel, światowy producent zabawek i gier takich jak Uno, Scrabble czy Spadające małpki, dzieli się swoim doświadczeniem na temat dobrej zabawy. Rozpoczął kampanię gier, której hasło przewodnie brzmi: „Zabawa nigdy się nie kończy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2020

6 maja 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2020

Sportowcy, pracownicy i medycy w kampanii „Jestem 4F”

5 maja wystartowała kampania „Jestem 4F”. Wideo inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski ma budzić poczucie dumy z tego, kim się jest, jak też motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania jest rozwinięciem długoterminowego hasła „4F Your Way”, rozumianego jako życie na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.